2015년 10월 19일 월요일

She is smart.


09.10.2012
Sura really extremely wanted to buy a sexy crazy beautiful dress she thought. However I ignored that so she was little bit angry.

We went shopping in a department store. Sura seemed to be so satisfied after trying to wear some one piece dress.
However unfortunately  I didn't like it therefore I didn't let her buy that dress. She still remember that dress that's why she sometimes tell me about it. I think she is extremely creepily exactly smart.

백화점에서 쇼핑을 하고 있었다. 아내가 원피스 하나를 입어보더니 상당히 만족스러운 표정을 구사하고 있었다. 하지만 나의 심미안에는 합격하지 못하는 그런 의상이었다. 그래서 나는 그녀가 구입을 하려는 행위를 방해 했다.
그녀는 지금 2015년 현제 이시간에도 가끔 그 옷을 이야기 한다.
정말 그녀는 기억력이 참 좋다. 

댓글 없음:

댓글 쓰기