2015년 8월 22일 토요일

Laundry machine


19.09.2012
It was really sunny for long time.
Therefore, we washed the laundry.

The monsoon started after we arrived in India so Macleod Ganj was also in monsoon.
To see the rain was not bad however we got stressed by laundry dry
Today was sunny for long time therefore, we urgently did the laundry by hand.
Although I washed pretty much laundry by hand ,we would be happy.
During the traveling , I sometimes realized that the things which I always use daily life is not important.   
   
인도는 우리가 도착한 이후로 장마철의 시작이었다.
그래서 우리는 맥그로드간즈에서 비구경을 엄청 많이 했었다.
비구경이 꽤 낭만적이긴 해도 보통 빨래가 잘 안 말라서 항상 빨래에대한 걱정이 있었다.
오랜만에 날씨가 화창해져서 우리 두사람은 부랴부랴 세탁을 했었었다.
세탁기도 없이 손빨래로 꽤 많은 양이었던같은데 불만없이 즐겁게 했었다.
여행을 하며 종종 느낀다 우리가 일상샐활에서 꼭 필요하다고 느끼는 물건들이 그렇게 중요하지 않다는 것을.

댓글 없음:

댓글 쓰기