2015년 8월 16일 일요일

Respect..

17.09.2012

Sura , my wife was extremely angry because I drank too much.

In India , we had a lot of chances for having the party.
In every party , I always got a tipsy as I live in the heaven.
At those time, I freaked Sura out because I drank too much.
We sometimes had argument by the same reason however we could be alright.
After we got married, I everyday found that it is hard to understand and respect each other from our life. 

인도에 도착 후 나는 술 먹을 일이 종종 있었다.
그때마다 나는 정말 기분이 천국에 갈때까지 술을 마셨었다.
그때마다 그녀의 기분은 말로 표현할수 없을정도로 불편해 있었다.
우리는 종종 싸웠다 같은 이유로 하지만 언제나 우린 괜찮았다.
결혼 후 서로를 존중하고 이해하는것이 어렵다는걸 이런 사소한 일상생활에서
매일 느끼고 있다.

댓글 1개:

  1. 술 ㅎㅎ
    그러네요! 존중하고 이해하는거 어려워요

    답글삭제